Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webový prohlížeč panoramatických snímků
Slunský, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Účelem práce je navrhnout a realizovat prohlížeč sférických videí a panoramatických fotek za pomocí technologie WebGL. Důraz je kladen na zpracování videí v režimu rybího oka bez nutnosti je nejdříve převádět do ekvidistantního režimu. Mezi další aspekty práce patří vylepšení prohlížeče grafickými prvky, jako je kompas nebo informace o zorném úhlu pozorovatele.
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Zvěřina, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace zobrazující diagnostické informace o stavu automobilu s využitím 3D vizualizace. Aplikace umožňuje v reálném čase zobrazovat varování související s poruchami dílů automobilu, jako jsou například vady motoru, či nízký tlak v pneumatikách. Aplikace je postavena na technologii WebGL, knihovně Three.js a běží v prostředí internetového prohlížeče.
Performance Benchmark for Smart TV Platforms, Set-Top Boxes and Game Consoles
Madaj, Tomáš ; Ismael, Mazen (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
The purpose of this thesis is to create a tool for development of applications for certain minority platforms, primarily Smart TV and HbbTV. Those are implemented in a client-side JavaScript. Target group are hence the JavaScript developers, not the end-users. Said tool will target simplification and speed-up of development processes, mainly applications' performance tuning.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Webový renderer light field dat
Hlávka, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá generováním light fieldů z 3D scén. Cílem je navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která dokáže vygenerovat light field ve formě diskrétní množiny obrázků z uživatelem poskytnuté 3D scény. Práce zahrnuje zpracování souborů poskytnutých uživatelem, vykreslení scény, manipulaci s kamerou a osvětlením a generování light fieldu podle zadaných parametrů.
Distribuovaný rendering na platformě WebGL
Svačina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro nízkoúrovňové vykreslování 3D grafiky s využitím přímého programování shaderů grafické karty nebo technologie XHR2 pro asynchronní přenos binárních dat. Cílem práce je návrh a implementace jednoduchého distribuovaného vykreslování 3D grafiky za využití těchto technologií.
3D rozhraní pro webové stránky
Klepárník, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje možnosti vytváření 3D webových stránek. Zaměřuje se především na akcelerované vykreslování 3D scény v reálném čase ve webovém prohlížeči s využitím webové grafické knihovny WebGL. Dále se zabývá návrhem 3D webového uživatelského rozhraní a implementací webové stránky prostřednictvím JavaScriptu (WebGL). V závěru práce jsou vyhodnoceny uživatelské testy rozhraní a celkově dosažené výsledky.
Weather and Aeronautical Data on Map for Airplane EFB
Koukolíček, Ondřej ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
The main focus of the thesis are map libraries in a web environment and their potential to be used in an implementation of a graphical user interface for Weather Information Service (WIS), a native application made by Honeywell. Overview of WIS is introduced in order to define features, which are needed to be implemented using web technologies. Basics of map libraries are explained and two selected libraries (Leaflet and Altus Map engine) are presented in detail. A chapter is dedicated to rendering methods used in web applications. The thesis then continues with design and implementation of demonstration application, created in order to show capabilities of selected map libraries to implement WIS features. Finally, the differences and usability of selected libraries are discussed.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti zobrazení akcelerované 3D scény v okně webového prohlížeče. Podrobněji se zabývá standardem WebGL a jeho využitím v praxi. V rámci práce byla vytvořena reálná aplikace pro vizualizaci volumetrických medicínských dat, která demonstruje současné možnosti webových technologií. Aplikace je založena na kombinaci JavaScriptu, WebGL a knihovny Three.js. Zobrazovaná data se načítají z externího úložiště Google Drive. Významnou část aplikace tvoří implementace 3D zobrazení volumetrických dat (tzv. volume rendering) s využitím metody Ray-casting a standardu WebGL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.